Klient KRiDO, który posiada oprogramowanie Comarch OPT!MA, Comarch iOPT!MA24 lub usługę iFaktury24 może usprawnić wymianę danych z naszym biurem rachunkowym.
Nasza Kancelaria Rachunkowa dysponuje funkcjonalnością Internetowej Wymiany Dokumentów, która pozwala w połączeniu z oprogramowaniem Klienta, na bezpieczne przesyłanie danych drogą elektroniczną, co znacznie skraca czas obsługi i przekłada się na poprawienie jakości oraz obniżenie jej kosztów.
Za pośrednictwem usługi Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) mogą być przesyłane m.in. następujące dane:
- dokumenty handlowe (np.: faktury, WZ, PZ),
- dokumenty magazynowe (np.: PW, RW),
- dokumenty kasowo bankowe,
- rozliczenia z kontrahentami,
- listy kontrahentów,
- listy pracowników,
- listy banków i urzędów,
- dane słownikowe,
- i wiele innych.
Mechanizm wymiany danych działa w obie strony.
Zachęcamy również do korzystania z usług: Pulpit Menedżera, Mobilny Menadżer oraz iFaktury24.