Nasze biuro rachunkowe w swojej codziennej pracy wykorzystuje zintegrowane oprogramowanie klasy ERP COMARCH OP!IMA.

Wybór oprogramowania do prowadzenia biura rachunkowego nie był przypadkowy, gdyż COMARCH ERP OPT!MA posiada dedykowane rozwiązania do prowadzenia biur rachunkowych oraz posiada mechanizmy i narzędzia umożliwiające wymianę danych z oprogramowaniem COMARCH ERP OPTIMA po stronie Klienta.

W skład systemu wchodzą między innymi następujące rozwiązania:

  • Comarch ERP OPT!MA Biuro Rachunkowe: to narzędzie, które pozwala nam w prosty sposób zarządzać i nadzorować pracę naszego biura rachunkowego oraz znacznie przyspiesza proces obsługi naszych Klientów, m.in. dzięki operacjom seryjnym pozwalającym na tworzenie, drukowanie oraz wysyłanie e-deklaracji dla wielu podmiotów równocześnie.
  • Biblioteka dokumentów: która pozwala nam na uporządkowanie prowadzonej przez nas dokumentacji naszych Klientów. Klasyfikujemy, przechowujemy, dodajemy i modyfikujemy wszystkie dokumenty dostarczone przez naszych Klientów.
  • Skrzynka operatora: zapewnia stały kontakt z naszymi Klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Funkcjonalność pozwala na przypisywanie maili do konkretnych opiekunów naszych Klientów oraz na nadawanie wiadomościom priorytetów. Dodatkowo narzędzie umożliwi nam śledzenie historii wszystkich zapisanych wiadomości.
  • Internetowa Wymiana Dokumentów (IDW): to narzędzie, które umożliwia bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy bazami naszych Klientów a naszym biurem rachunkowym (dwie oddzielne lokalizacje). Dokumenty są wysyłane przez Klientów na serwery Comarch, skąd nasze biuro rachunkowe możne je wczytać do systemu księgowego w dowolnym momencie. Taka forma przesyłania danych jest bardzo bezpieczna, gdyż dane są automatycznie szyfrowane w trakcie przesyłania.
  • Praca na wspólnej bazie danych: praca bezpośrednio na danych naszych Klientów jest możliwa w przypadku, gdy Klient korzysta z Comarch ERP Optima w modelu usługowym. Rozwiązanie to umożliwia nam i naszym Klientom korzystanie z Comarch ERP Optima w dowolnym czasie i miejscu z dostępem do Internetu bez potrzeby ponownego wprowadzania dokumentów Klienta.
  • Praca rozproszona: Comarch ERP Optima umożliwia również wymianę danych pomiędzy naszym biurem rachunkowym i Klientami bez konieczności posiadania dostępu do Internetu. Tworzone są odpowiednie pliki, które można wysłać i wczytać do programu za pomocą prostego mechanizmu, który działa w obie strony.
  • Udostępnianie danych Klientom: dzięki Comarch ERP Optima Pulpit Menadżera nasi Klienci mogą w każdej chwili połączyć się zdalnie i na bieżąco mieć wgląd w dane swojej firmy (płatności, podatki, zestawienia księgowe). Aplikacja umożliwia przeglądanie list w trybie tylko do odczytu, a więc bez możliwości modyfikacji danych przez Klienta. Co istotne informacje w programie można wyświetlać w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim.
  • Możliwość korzystania z bezpłatnej aplikacji do fakturowania: każdy Klient naszego biura rachunkowego, który zarejestruje się w usłudze iFaktury24, będzie miał możliwość darmowego wykorzystywania tej usługi. Zachęcamy do darmowej rejestracji i skorzystania z bezpłatnej aplikacji iFaktury24.

Oczywiście oprogramowanie COMARCH ERP OPTIMA jest dostępne również w wersjach dla praktycznie każdej innej branży i jako biuro rachunkowe polecamy je swoim Klientom. Dlatego gorąco zachęcamy do zapoznania się z wersją demo oprogramowania COMARCH ERP OPTIMA.

 

Początek strony