KRIDO


e-Deklaracje to usługa, dzięki której w imieniu Klienta składamy dokumenty podatkowe oraz ZUS drogą elektroniczną.

Aby możliwe było korzystanie z usługi e-Deklaracje Klient musi spełnić warunek formalny, poprzez złożenie w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS stosownych pełnomocnictw.

Dzięki usłudze e-Deklaracje nasi Klienci oszczędzają czas oraz kilkaset złotych, tyle bowiem kosztuje uzyskanie własnego podpisu elektronicznego, bez którego nie jest możliwe składanie deklaracji drogą elektroniczną.

Nasze Biuro Rachunkowe w imieniu Klienta jest w stanie wysłać drogą elektroniczną (stosując podpis kwalifikowany) następujące typy dokumentów podatkowych oraz ZUS:

  • PIT (m.in. PIT-4R, PIT-11, PIT-8AR)
  • VAT (m.in. VAT-7, VAT-7K, VAT-UE, VAT-R)
  • Inne (m.in. PCC-3)
  • ZUS (m.in. DRA, RCA, ZUA, ZZA itd.)

 

 

Zachęcamy również do korzystania z usług: Pulpit Menedżera, Internetowa Wymiana Dokumentów oraz iFaktury24.

Początek strony